|
YAMAHA P105 NOWOSC
|
Regulamin
1. Rejestracja w sklepie
Dokonywanie zakupów w sklepie wymaga rejestracji. W tym celu należy wypełnić
Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej
realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie
Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.
2. Koszyk i zamówienia
Przy każdym produkcie znajduje się pole "dodaj do koszyka" (ikonka koszyk).
Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami.
Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego
kolejny produkt lub po kliknięciu na "Twój koszyk". Dzięki temu można
kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych
produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie,
wystarczy kliknąć na "potwierdź zakup". Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z
zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie
ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z
listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się
jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi,
prosimy o niezwłoczną informację na adres sklep@jkmuzyczny.pl (podając numer
zamówienia w tytule wiadomości).
3. Potwierdzanie zamówień
W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z
informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Sklep
jkmuzyczny.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w przypadku
podejrzeń co do prawdziwości zamówienia oraz wówczas, gdy nie uda się go
potwierdzić. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez
sprzedającego lub dokonane telefoniczne. Zamówienie, którego nie uda się
potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych, nie będzie realizowane. Uwaga ta
dotyczy szczególnie nowych klientów sklepu jkmuzyczny.pl.
4. Ceny
Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny
podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne.
5. Realizacja zamówienia
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym
towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od
momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie
realizacji (towary ze sklepu jkmuzyczny.pl oznaczone symbolem "Chwilowy brak
towaru w magazynie"). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów
zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie
realizacji zamówienia. Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w
tygodniu. Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach
10.00-18.00. Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 12.00 zostaną zrealizowane
w poniedziałek.
6. Sposoby płatności
Istnieje pięć możliwych sposobów płatności za zamówienie:
1. Przelew
Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest
pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule
przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej
informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.
2. Pobranie
Forma płatności możliwa jest dla zamówień o wartości do 14000 zł. Towar wysyłamy
za pobraniem - zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub
pocztapolska. Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie
odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.
3. Płatność kartą
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności
jest automatycznie przekazywana do operatora kart.
W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma Reifeisen
z siedzibą w Warszawie, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane karty
to: karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych.
4. Płatność e-przelewem
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności
jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów.
W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma Reifeisen.
z siedzibą w Warszawie, która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane e-przelewy to: Alior Bank, BOŚ Bank, Bank BPH, Przelewy24 Bank Zachodni WBK,
Płacę z City Handlowy, Eurobank, ING, Inteligo, Credit Agricole, mTransfer,
MerituBank, Millennium Bank, MiltiTransfer, Nordea Bank, PEKAO S.A., Płacę z
PKO, Toyota Bank.
5. Kredyt ratalny
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania
kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku
udzielającego kredytu.
W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się firma:
a) Sigma Bank
6. Gotówka w siedzibie firmy Jacek Kamiński – Sklep Muzyczny w Płocku
Sposób płatności wybierany jest w ostatnim oknie formularza zamówienia.
7. Wysyłka towaru
Towar dostarczany jest przez firmę kurierską DHL lub za pośrednictwem Poczty
Polskiej.
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.
Uwaga:
• kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo
prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
• sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego,
jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp. Jeżeli opakowanie zostało
zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie
odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier
powinien dysponować. Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może
on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem.
Terminy doręczeń przesyłek:
1. DHL – czas dostawy jeden dzień roboczy.
2. Paczkomat, czas dostawy do 3 dni. Odbiór paczki odbywa się we wskazanym
podczas składania zamówienia paczkomacie.
3. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, czas dostawy od 2 do 14 dni. W przypadku
nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo.
Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce
pocztowej.
9. Reklamacje
Oferujemy Państwu bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu
door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z
dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. W
przypadku napraw gwarancyjnych pokrywamy koszty transportu towaru w obie strony.
W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia
usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontakt z Działem Serwisu
naszej firmy (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu złożenia
reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.
Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest poprzez
E-mail sklep@muzyczny.pl
Telefon (24) 262 85 94
Faks (24) 268 44 66
Nazwa towaru (producent i model urządzenia)
Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację
Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
Data dokonania zakupu
Numer seryjny urządzenia zapisany w karcie gwarancyjnej
Informacja na temat usterki
Adres odbioru reklamowanego towaru
Adres wysyłki powrotnej
Proponowana data odbioru towaru
Numer telefonu lub adres email
Następnie skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i uzgodni dogodny termin
odbioru urządzenia przez kuriera.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z
reklamowanym towarem. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas naprawy
urządzenia.
W przypadku braku oryginalnego opakowania wysyłany sprzęt należy bezpiecznie
zapakować na czas transportu.
W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na
poniższy adres:
Jacek Kamiński - Sklep Muzyczny.
Dział Serwisu
ul. Królewiecka 25 pawilon 3 i 4
09-402 Płock
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
10. Gwarancja
Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają 24-miesięcznej gwarancji,
licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub
pochodzące z ekspozycji, które oferowane są w dziale Wyprzedaż z 12-miesięczną
gwarancją, a także towary zakupione przez prowadzących działalność gospodarczą.
W tym przypadku okres gwarancji również wynosi 12 miesięcy.
Firma Jacek Kamiński – Sklep Muzyczny. zobowiązuje się w stosownym czasie
bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany. Gwarancja na
sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
wynikających z rękojmi.
Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń,
a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
11. Zwrot towaru
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego
upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od
umowy załączonym do przesyłki.
Klient może pobrać formularz odstąpienia od umowy:
Formularz można przesłać drogą elektroniczną na adres: sklep@jkmuzyczny.pl
lub listownie.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w
posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną.
3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili
odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe
zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane
przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa
dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o
odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od
odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a
także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane
pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed
wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.
5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o
odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.
6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej,
standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki
został poniesiony przez Klienta.
7. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu
na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza
rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych
usług lub rzeczy;
h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej;
j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta
w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy
odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
12. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez firmę Jacek Kamiński – Sklep Muzyczny z
zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia
29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą
udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania
jakichkolwiek materiałów reklamowych. Podanie danych osobowych ma charakter
dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich
poprawiania i usuwania.
13. Właścicielem sklepu jkmuzyczny.pl jest firma:
Jacek Kamiński – Sklep Muzyczny
Ul. Królewiecka 25 pawilon 3 i 4
09-402 Płock
14. Dodatkowe materiały:
1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca
2014 r.),
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późn.
zm.)
15. Postanowienia końcowe
1. Złożenie zamówienia stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowy regulamin
obowiązuje od dnia opublikowania na stronie internetowej sklepu.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 23 grudnia 2014 r.
U nas zapłacisz kartą:
|
Odwiedziło nas:
| |
|